Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego  
Przedmiot zamówienia
CZĘŚĆ II: remonty cząstkowe dróg, CZĘŚĆ III: remonty elementów odwodnienia drogi  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
przetarg nieograniczony  
Wadium
5.000,00 PLN  
Ogłaszający
Polkowicki Zarząd Dróg Powiatowych  
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
polkowicki  
Miasto
Polkowice  
Ulica
ul. Św. Sebastiana  
Numer budynku
1  
Data publikacji od
2019-08-02  
Data publikacji do
2020-01-06  
Termin składania ofert
2019-08-21 10:00  
Numer ogłoszenia
PZDP.254.9.2019  

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego”.

Zamówienie zostało podzielone na trzy części:

Część I: naprawy bieżące dróg

Część II: remontu cząstkowe dróg

Część III: remonty elementów odwodnienie drogi

Przedmiotowe postępowanie dotyczy części II  i części III

W zakresie część II: remonty cząstkowe dróg, zadanie będzie polegało na:

  1. remontach nawierzchni bitumicznej, a w tym:
    • remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na zimno,
    • remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową (mieszanka z wytwórni),
    • wypełnieniu szczelin masą zalewową,
    • wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych,
    • frezowaniu nawierzchni bitumicznych z wywozem materiału z rozbiórki na bazę PZDP.

Ustala się, że do powierzchni łaty 20 m2 dopuszcza się układanie ręczne warstwy ścieralnej, natomiast powyżej 20 m2 warstwa ścieralna powinna być układana mechanicznie.

  1. remontach kapitalnych jezdni, w tym:
    • mechanicznym rozebraniu nawierzchni, podbudowy,
    • mechanicznym profilowaniu i zagęszczanie podłoża,
    • wykonaniu podbudowy i ułożenie nawierzchni mineralno-asfaltowej,
  2. remontach elementów chodników
    • rozebranie chodnika
    • rozebranie krawężnika
    • rozebranie obrzeży
    • ułożenie nawierzchni chodnika
    • ułożenie krawężnika
    • ułożenie obrzeży
    • przełożenie istniejącego krawężnika
    • przełożenie nawierzchni chodnika

W zakresie część III: remonty elementów odwodnienia drogi, zadanie będzie polegało na:

  • naprawie przepustów drogowych,
  • wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych i z kostki z ławą betonową,
  • regulacje studzienek dla włazów i kratek ściekowych,
  • odbudowa studni rewizyjnych, studzienek wpustowych, elementów kanałów burzowych i przykanalików,

Wykonawca może złożyć ofertę na obie części lub tylko na jedną.

Przy realizacji robót, zarówno dla części II, jak i części III, należy wykonać wszelkie roboty towarzyszące, objęte ST oraz wynikające z SIWZ, w tym wykonanie uporządkowania pasa drogowego po wykonanych robotach.

Zamawiający zastrzega możliwość zmian ilościowych w zakresie przedmiotu zamówienia, do kwoty maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, określonej w umowie.

W ramach zadania Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić także:

  • wprowadzenie oznakowania na czas prowadzenia robót i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w czasie realizacji robót minimalizując uciążliwości dla użytkowników drogi,
  • dostarczenie wszystkich materiałów i sprzętów niezbędnych do wykonania robót wynikających z technologii robót i specyfikacji technicznych, co uwzględnione zostanie w cenie za zamówienie wraz z uwzględnieniem wykonania wszelkich prac porządkujących pas drogowy przed oraz po wykonaniu robót.
  • powołać kierownika budowy/robót z posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami drogowymi, od momentu uzyskania uprawnień budowlanych

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ST oraz kosztorysem ofertowym, stosując materiały nowe, wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami i przepisami.

Termin wykonania zamówienia:

rozpoczęcie:                dzień podpisania umowy,

zakończenie:              do 15 listopada 2019 r.

 

Przemków 23 sierpnia 2019 r.

 

Zamówienie unieważnione w zakresie części III- remont odwodnienia elementów drogi

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..