Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor / Inspektor nadzoru inwestorskiego  
Forma zatrudnienia
umowa o pracę na czas określony  
Rodzaj pracy
budownictwo  
Stanowisko
INSPEKTOR / INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO  
E-mail
biuro@pzdp.pl  
Telefon
768319474  
Fax
 
Data składania
2020-09-25  
Data wygaśnięcia
2020-10-31  
Tagi
nabór, praca, stanowisko, inspektor, inspektor nadzoru, urzędnik,  
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE  
Powiat
polkowicki  
Gmina
Polkowice
Miasto
Polkowice  
Ulica
ul. Św. Sebastiana  
Numer budynku
1  

 

Dyrektor

Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych

ul. Fabryczna 16,  59-170 Przemków

Ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

 

INSPEKTOR /  INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO

w branży: drogowa, drogowo-mostowa

 

w Polkowickim Zarządzie Dróg Powiatowych

w wymiarze od  1/4  etatu  do 1/1 etatu

 

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania:

 

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie;
  2. Wykształcenie min. średnie techniczne lub wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, co najmniej pierwszego stopnia, w preferowanym zakresie:  drogownictwo, budownictwo drogowe, inżynieria,  inżynieria ruchu, budownictwo;
  3. Wymagany staż pracy dla stanowiska Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: co najmniej 6 lat przy wykształceniu średnim i 4 lata przy wykształceniu wyższym oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach drogowych lub pokrewnych,
  4. Wymagany staż pracy dla stanowiska Inspektora: co najmniej 3 lata przy wykształceniu średnim i 1 rok przy wykształceniu wyższym;
  5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. Brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku w tym prowadzenie służbowego samochodu osobowego;
  8. Nieposzlakowana opinia;
  9. Znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku: prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw;
  10. Znajomość zasad gospodarki finansowej, obowiązujących w jednostkach samorządowych oraz problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,
  11. Prawo jazdy kat. B, czynne.
  12. Umiejętność swobodnej obsługi komputera, poczty elektronicznej, internetu i pakietów biurowych.
  13. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Wskazane doświadczenie w drogownictwie i w pracy w podobnym zakresie działania na dotychczasowych stanowiskach;
  2. Znajomość zagadnień z zakresu planowania, realizacji i rozliczeń procesów inwestycyjnych drogowych;
  3. Znajomość procedur pozyskiwania środków pozabudżetowych;
  4. Znajomość specyfiki pracy w administracji samorządowej;
  5. umiejętność kosztorysowania i sprawdzania kosztorysów z użyciem programu NORMA - mile widziana;
  6. umiejętność pracy w programach CAD - mile widziana;
  7. umiejętność obsługi oprogramowania w zakresie ewidencji dróg i obiektów mostowych RoadMan - mile widziana;
  8. Znajomość oprogramowania branżowego księgowego Vulcan - mile widziana;
  9. Umiejętności i wiedza w zakresie planowania organizacji ruchu drogowego stałego i czasowego oraz wykonywania projektów zmian organizacji ruchu drogowego – mile widziana;
  10. Predyspozycje osobowościowe (odpowiedzialność, dokładność i sumienność,  komunikatywność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu) i wysoka kultura osobista;
  11. Umiejętność myślenia strategicznego i efektywność w organizacji pracy własnej;
  12. Zdolność samokształcenia i samodzielność w poszukiwaniu źródeł informacji do wypracowania decyzji technicznych, zaangażowanie w rozwój wiedzy i umiejętności indywidualnych;

Termin składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać drogą elektroniczną za pomocą profilu ePUAP lub w Polkowicach przy ul. św. Sebastiana 1 [siedziba Starostwa]: w dziale administracji Polkowickiego Zarządu Dróg Powiatowych lub w dziale kadr Powiatowego Centrum Usług Wspólnych w Polkowicach, od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30 - w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko Inspektor Nadzoru Inwestorskiego PZDP” lub Nabór na stanowisko Inspektora w PZDP” w terminie do dnia 25.09.2020r. do godziny 14.00.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą oraz odręcznie podpisane przez kandydata:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1781 ze. zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.) i potwierdzam zapoznanie się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydatów do pracy w procesie rekrutacji”.

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..